SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Optimize af Lee Odden
B2B markedsføring i sociale medier
NQ: Involvering med sociale medier
Six Pixels of Separation af Mitch Joel
Titlen Six Pixels of Separation er Mitch Joel "digitale oversættelse" af den antagelse at man højst kommer 6 led ud før man møder nogen som kender eller har hørt om en selv. Altså, blandt dine venner, deres venner, etc. ud i 6. led vil der med garanti være en som har hørt om dig eller kender dig. Sådan er det også på sociale medier.
Boganmeldelser på SMM
Bøger er i min verden en god måde at lære mere, selvom en bog om sociale meder, der er mere end 1 år gammel, ikke medtager alle nye features og ændringer i de sociale medier, så er bøger om strategi, e-handel, optimering, analyse, o.s.v. værdifulde fordi de giver et meget dybere indblik end en blogpost kan gøre.
Socialnomics af Erik Qualman
Mund til mund metoden online giver mulighed for at se hvad venner synes om, køber og anmelder, hvilket giver helt andre marketing mønstre end vi er vant til.
Guerrilla Social Media Marketing
Social Media Metrics
Social Media Metrics får karakteren 10 ud af 10, det er simpelthen en uundværlig bog når der skal måles på sociale medier og hele tiden holdes målene for øje: Større indtjening, lavere udgifter eller øget kundetilfredshed. Bogen bugner af eksempler og links til websites og værktøj. En bog man bliver meget meget klog af.
Groundswell og social media strategi
Anmeldelsen er flyttet til https://seonaut.dk/marketing/groundswell/
The Social Media Marketing Book
Både bogens titel og de rosende ord fra Guy Kawasaki, Chris Brogan og Brian Solis lægger op til at her har vi bogen om social media marketing. Desværre må det konstateres at bogen er rigtig god som en introduktion til smm, men ikke bidrager væsentligt til hvordan social media marketing kan udføres i praksis.

1 | 2 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.