SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Sociale medier og en aktiv jobsøgningsindsats
Sådan søger du job online, et eksempel til efterlevelse!
Google Chrome Kontrolpanel
Kontrolpanelet er ikke Chrome i sig selv, men 10 faner med hvert sit indhold, faner som loades hver gang jeg åbner Chrome. Kontrolpanelet er opsat for 1 website og 1 social konto (Twitter, Linkedin, Facebook)
 
Marketing - Blog og social media 5

Selve bloggen er ved at være på plads så nu er det tid til at markedsføre den gennem guest blogging, Twitter og andre sociale medier og så skal der selvfølgelig også laves noget SEO.

Den ultimative blog - blog og social media 4
Den ultimative blog. Intet mindre kan gøre det. Denne post beskriver konkret opsætning af en WordPress blog med detaljer omkring design, SEO, WordPress plugins, indhold og organisering af indhold, samspil med sociale medier og andre ting som har indflydelse på bloggens formåen.
Opsætning af blog og social media profil 1
Dette er den første post i en serie, hvor jeg beskriver hvordan jeg gør med peterulstrup.com som blog og med tilhørende profiler på sociale medier.
Danske Blogs om Online Marketing
Der findes masser af rigtig gode danske blogs om online markedsføring, sociale medier og kommunikation. Her er min liste. #dboomlist
Sociale medier og søgemaskiner
Trafik fra sociale medier er kvalitativt anderledes end trafik fra søgemaskiner og det er altid godt at tænke dette ind i både udarbejdelsen og distributionen af indhold på Nettet.
Skab opmærksomhed gennem handling
Jobsøgning - Har du en passion er det ligemeget om du er tømrer og brænder for dit fag, ufaglært gartner med mørkegrønne fingre eller antropolog med fingeren på pulsen indenfor sociale medier.
WordPress 2.8 blog og plugin
Så kom WordPress 2.8 på gaden og den findes også i en dansk version. WordPress er dog sjovere at lege med på engelsk da mange widgets og plugin ikke kører ordentligt på dansk (i hvert fald ikke for mig).
Sådan skriver du en god blogpost

Hjælp dine læsere til at forstå dine blogposts ved at etablere en kontekst som sætter dem i stand til at vurdere indholdet set ud fra en helhed. Du kan ikke gå ud fra at dine læsere kender dig og din blog, det kan være din blogpost bliver fundet gennem en søgemaskine og læseren ikke kender din baggrund, derfor skal du sørge for at dine blogposts kan læses og forstås af alle.


1 | 2 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.