SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Anmeldelse: Twitterville af Shel Israel
Twitterville er en facinerende bog, som dog mister fokus og moment undervejs. Bogen lægger i de første mange afsnit vægt på hvordan Twitter kan bruges i forretning, hvordan Twitter har været med til at forandre tankegangen hos mange virksomheder og hvordan Twitter er et ekseptionelt kommunikationsværktøj.
Bøger om social media
Har lige modtaget en dejlig pakke fra Amazon med bøger om sociale medier, bøger jeg vil læse i julen, så der er dømt læseferie i år.
Succes med sociale medier
For en virksomhed må succeskriteriet for deltagelse på sociale medier være at der tjenes penge eller at der spares penge. Immaterielle værdier som flere besøgende på websitet eller positiv omtale på Facebook er fint og kan godt være et mål i sig selv, men hvis der ikke er positivt ROI, er der ikke tale om en forretningsmæssig succes.
Mark Up Language Optimization Part 2
The outset is: Does code validation and markup language optimization help in SEO, I was skeptical and made this impossible experiment.
Brug af sociale medier i e-handel
Sociale medier kan være med til at øge salget gennem større genkendelighed og øget tillid blandt brugerne. Sociale medier giver webshop ejere mulighed for at komme i dialog med kunderne.
Danske Blogs om Online Marketing
Der findes masser af rigtig gode danske blogs om online markedsføring, sociale medier og kommunikation. Her er min liste. #dboomlist
Kontekst og sociale medier
På samme måde som der er regler for høflig kommunikation i Folketinget, er der også regler for kommunikation på sociale medier, og kommunikation er hele omdrejningspunktet på sociale medier.
Timing i social media marketing
Timing er et kardinalpunkt i social media marketing. Dine meddelelser skal ud til de rigtige mennesker på det rigtige tidpunkt.
Twitter popularitetsanalyser
Der findes en hel del websites, som påstår at kunne analysere din (og andres) Twitterprofiler, nogle bedre end andre, men i praksis kun for sjov.
Sociale medier og søgemaskiner
Trafik fra sociale medier er kvalitativt anderledes end trafik fra søgemaskiner og det er altid godt at tænke dette ind i både udarbejdelsen og distributionen af indhold på Nettet.

« Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.