SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Guerrilla Social Media Marketing
Guerrilla Social Media Marketing er netop kommet på gaden og bogen kan anbefales til alle som er parate til at arbejde målrettet med både metoder og teknologier, på nye alternative metoder. Bogen giver 100+ våben til at øge din indlydelse online, til at tiltrække dig opmærksomhed og til at skabe profit.
Sentiment analyse

Når et brand eller navn bliver nævt på Facebook eller Twitter, når en webside ligger øverst i Googles søgeresultater ved søgning på et brand eller navn, eller når et brand eller navn nævnes på blogs eller fora, så er sentiment analyse nødvendig for at vurdere om disse nævnelser er positive, negative eller neutrale.

Twitter - himmel eller helvede
Twitter er vanedannende, Twitter slører dømmekraften og Twitter kan føre til Stress. Twitter er også en forbandet god måde at holde sig ajour omkring personer og emner, Twitter giver trafik til bloggen og Twitter er et venligt og hjælpsomt sted at være.
Data mining med Facebook apps
En Facebook applikation kan have mange formål, et af dem er at indsamle data om brugerne. Facebook applikationen kan med brugerens tilladelse hente data som bliver analyseret og brugt i online markedsføring.
Skab værdi med Social Marketing
Brugen af markedsføring via Facebook har primært karakter af at gøre forretningen mere social, Facebook er en kommunikationskanal og et værktøj til opbyggelse af loyalitet og communityfølelser.
Search and Social
Udnyt den positive effekt der er ved at kombinere søgemaskineoptimering med social media optimering - Search and Social er vejen frem! Vi ser i stigende grad nye store Search and Social (SAS) konferencer og også etablerede SEO konferencer lægger mere og mere vægt på social media. Tænk digital tilstedeværelse.
Social Media Metrics
Social Media Metrics får karakteren 10 ud af 10, det er simpelthen en uundværlig bog når der skal måles på sociale medier og hele tiden holdes målene for øje: Større indtjening, lavere udgifter eller øget kundetilfredshed. Bogen bugner af eksempler og links til websites og værktøj. En bog man bliver meget meget klog af.
Måling af synlighed i søgemaskiner

Benchmarking og målinger af effekt er nødvendigt for at opnå synlighed på nettet, jeg vil i denne post fokusere på måling af SEO effekt og, selvom der er lidt reklame indblandet, diskutere absolut måling og relativ måling. 

Social Media Strategi
Hvad vil du på sociale medier? Hvem skal lave arbejdet? Hvordan måler du resultaterne? Læs gode bud på svar og lær hvordan du laver en social media strategi.
Digital Marketing Manager
Læs hvorfor jeg synes at digital marketing manager er et drømmejob.
 
Din digitale tilstedeværelse betyder ALT for hvordan dine kunder og besøgende opfatter dig. Har du ressourcerne bør du ansætte en digital marketing manager, ellers må du klare det selv.

« Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon Tak til MotherApp for applikationerne Download den gratis SMM App fra iTunes Download den gratis SMM App fra androidzoom
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.