SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Boganmeldelser på SMM
Bøger er i min verden en god måde at lære mere, selvom en bog om sociale meder, der er mere end 1 år gammel, ikke medtager alle nye features og ændringer i de sociale medier, så er bøger om strategi, e-handel, optimering, analyse, o.s.v. værdifulde fordi de giver et meget dybere indblik end en blogpost kan gøre.
Socialnomics af Erik Qualman
Mund til mund metoden online giver mulighed for at se hvad venner synes om, køber og anmelder, hvilket giver helt andre marketing mønstre end vi er vant til.
Muligheder for markedsføring på Facebook
Det eneste det kræver at lave markedsføring på Facebook er engagement, ærlighed og personlighed. Første skridt er altid at lave en målsætning hvor også tidsforbrug indgår, sådan at målsætningen ikke bare er mulig men også realistisk. I første omgang kan du dog nøjes med at læse om mulighederne for markedsføring på Facebook.
Guerrilla Social Media Marketing
Sentiment analyse

Når et brand eller navn bliver nævt på Facebook eller Twitter, når en webside ligger øverst i Googles søgeresultater ved søgning på et brand eller navn, eller når et brand eller navn nævnes på blogs eller fora, så er sentiment analyse nødvendig for at vurdere om disse nævnelser er positive, negative eller neutrale.

Twitter - himmel eller helvede
Twitter er vanedannende, Twitter slører dømmekraften og Twitter kan føre til Stress. Twitter er også en forbandet god måde at holde sig ajour omkring personer og emner, Twitter giver trafik til bloggen og Twitter er et venligt og hjælpsomt sted at være.
Data mining med Facebook apps
En Facebook applikation kan have mange formål, et af dem er at indsamle data om brugerne. Facebook applikationen kan med brugerens tilladelse hente data som bliver analyseret og brugt i online markedsføring.
Skab værdi med Social Marketing
Brugen af markedsføring via Facebook har primært karakter af at gøre forretningen mere social, Facebook er en kommunikationskanal og et værktøj til opbyggelse af loyalitet og communityfølelser.
Search and Social
Udnyt den positive effekt der er ved at kombinere søgemaskineoptimering med social media optimering - Search and Social er vejen frem! Vi ser i stigende grad nye store Search and Social (SAS) konferencer og også etablerede SEO konferencer lægger mere og mere vægt på social media. Tænk digital tilstedeværelse.
Social Media Metrics
Social Media Metrics får karakteren 10 ud af 10, det er simpelthen en uundværlig bog når der skal måles på sociale medier og hele tiden holdes målene for øje: Større indtjening, lavere udgifter eller øget kundetilfredshed. Bogen bugner af eksempler og links til websites og værktøj. En bog man bliver meget meget klog af.

« Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.