SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Web 3.0 Fremtiden er lige om hjørnet
Web 3.0 er godt på vej gennem nye teknologier, tværmedie identiteter, platforme og brugergrænseflader. Web 3.0 er en kultur hvor data flyder frit, bliver struktureret på nye intuitive måder med personlige filtre til at sortere informationer.
Social Media Marketing - Social, ikke marketing
Sociale medier er først og fremmest karakteriseret ved transparans og åbenhed, et faktum mange traditionelle marketingfolk har det rigtig svært med.
Seesmic Twitter Client er en vinder!
Den nye Seesmic desktop client slår både Tweetdeck og Twhirl og er faktisk en kombination af de to Twitter administrationsværktøjer. Med Seesmic kan du administrere flere Twitter konti og du kan også poste til din Facebook profil.
WoW og succes på sociale medier
World of Warcraft (WoW) er for mange meget mere end et spil, det er en livsstil og dedikerede spillere lever mere i WoW universet end i den virkelig verden, hvad kan vi lære af det i forbindelse med at få succes med brugen af sociale medier?
Tweetdeck - Twitter organisering med Tweetdeck

Tweetdeck er en Adobe Air desktop applikation til både Windows og Mac OS. Tweetdecks største styrke ligger i at du kan organisere tweets og followers i grupper og på den måde let danne dig et overblik over hvad der sker på Twitter, organiseret efter emner, twitterprofiler, o.s.v.

Affiliate links på Twitter
Dygtige affiliates afprøver altid grænser, på Twitter er grænserne ikke tekniske, men sociale, hvilket vi bl.a. så med Magpie Twitter reklamerne.
Twitter søgekommandoer - Search Operators
Google har sine søgekommandoer eller søgeoperatører og det har Twitter også, leder du efter noget specifikt, noget nær et sted eller noget i det hele taget kan du præcisere med disse kommandoer.
12 Artikler om Social Media Marketing du skal læse
Mener du det seriøst med social media marketing må du ikke snyde dig selv for disse artikler som kommer hele vejen rundt om social media marketing - salg, trafik, personlig tilfredsstillelse og de første 50 millisekunder
Vil du købe mælk som ikke er på køl?
I et godt indrettet supermarked er helt op til 85 % af alle køb, impulskøb. Ville det ikke være skønt at kunne præstere samme tal i en online butik? Selvfølgelig ville det det, men i forhold til et supermarked er det noget sværere at guide kunderne til impulsivt at smide flere varer i kurven.
Fra læsere til kunder - Content Marketing

Kontekst skaber et state of mind hvor dine læsere er mere åbne overfor dit budskab. På nettet skabes konteksten i højere grad af indhold end af indpakning.


« Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon Tak til MotherApp for applikationerne Download den gratis SMM App fra iTunes Download den gratis SMM App fra androidzoom
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.