SMM en blog om social media marketing    
  Social Media Marketing      
Ferie fra sociale medier
Kan man holde ferie fra deltagelse på sociale medier? Selvfølgelig kan man det, men nogle aktiviteter lider mere end andre.
Er autenciteten på sociale medier ved at forsvinde?
Kan autenciteten bevares når man lader andre tweete, svare på mails, o.s.v.? Social media er på vej til at blive mainstream med deraf følgende skavanker.
WordPress 2.8 blog og plugin
Så kom WordPress 2.8 på gaden og den findes også i en dansk version. WordPress er dog sjovere at lege med på engelsk da mange widgets og plugin ikke kører ordentligt på dansk (i hvert fald ikke for mig).
Få dit navn i din Facebook URL
Om 3 dage bliver det muligt at få sit navn i sin Facebook URL - en såkaldt vanity url. Så vidt jeg kan se er der meget få restriktioner og uddelingen foregår efter først til mølle princippet.
Facebook Marketing

Efter at have læst Mads Gram-Hansens speciale "Facebook Marketing" fra Københavns Universitet (maj 2009) måtte jeg til tasterne. Specialet belyser en lang række muligheder for at udnytte Facebook i marketing og specialet understreger behovet for at have strategien på plads for at opnå succes med Facebook marketing.

Få gode råd før du køber
Kmart og Sears har netop lanceret nye communities hvor brugerne kan diskutere varer og fortælle om gode og dårlige oplevelser, modigt!
Adam Lambert og Susan Boyle i duet
Adam Lambert (American Idol) og YouTube superstjernen Susan Boyle (Britain’s Got Talent) underholder i Current Super News, god søndag!
Er social marketing en selvmodsigelse?
Et helt nyt eksempel på social marketing som er gået galt er den ellers både succesrige og populære Starbucks Coffee, som opsatte plakater i 6 større byer i USA og opfordrede folk til at lægge billeder ud på Twitter
Det Semantiske Web
Det semantiske web, eller web 3.0, er karakteriseret ved at der bliver tilføjet en mening som maskinerne kan forstå. Som det er i dag forstår maskinerne syntaks og grammatik, men de har ingen anelse om hvad der egentlig står.
Fremtiden for det sociale web: Gennem fem æraer
Undersøgelsen viser at teknologier trigger ændringer i forbruger tilpasning og handlingsmønstre, og at brands vil følge trop, resulterende i fem adskilte bølger

« Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 Næste side »
Bookmark and Share
Subscribe
SMM Facebook Page SMM på Twitter SMM på Linkedin SMM på Stumbleupon
SMM Blog Peter Ulstrup Hansen+ Antropolog, SEO og SMM konsulent, ROI orienteret, underviser på CBS, Reputation management konsulent.